Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 stycznia 2012

Ta...Damm...

W trakcie przygotowań do Nowego- oczywiście lepszego 2012 roku, a także do kociej wymianki na SP poczyniłam już pewne kroki...Tzn wykonałam przedwstępne ATC z Sylwestrowym Kotkiem- oczywiście jest to praca dodatkowa, bo ta, która oficjalnie podlega wymiance nie może być wcześniej nigdzie pokazywana. Mam dużego ,,stresa "-pierwszy raz uczestniczę w takiej wymianie z- do tej pory mi nieznajomą ( ...) i zastanawiam się czy sprostam oczekiwaniom.Jest to bardzo fascynujące....Przy okazji-pozdrawiam Zytę( moja ATC- partnerka) : )

2 komentarze:

  1. ha ha ha :))) fajny i wesolutki ateciak :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre, bardzo dobre:))) świetny ateciak, świetny napis na powitanie roku:)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...