Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 marca 2013

Idzie wiosna...

Taki  temat  wybrała  Decolandia  na   marcowe  wyzwanie w Artgrupie.
No  cóż  powiem  tak-  jaka  wiosna takie  ATC....

                                                          &

U  mnie  przed  domem  zasadzone  zostały  swego  czasu  maliny..
A,że  krzaczki  nie  są ogrodzone- bractwo  leśne  częstuje  się  górnymi  pędami..
I  tak  jest  tutaj-  ten mały  burasek  z  lubością  przymyka ślepka  i  delektuje  się  zmrożonymi, zbielałymi ,chrupiącymi  pędami....




I  w  taki  sposób  ATC wyjaśniło  dlaczego  zbiorów  malin  nie  było i  nie  będzie  ; )



Serdecznie pozdrawiam : ) 


24 komentarze:

  1. A co tam maliny-piękny obrazek zgłodniałego buraska w ATC-takie prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...czy ja pisałam Ci już, że jesteś skarbnicą pomysłów?
    Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ATC - genialna zieleń i świetny poomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Twoje piękne dzieło będzie radować innych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna interpretacja! Wiosennie świątecznie i ciut zimowo,bardzo mi się podoba Twój pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. praca z historią i od razu robi się ciekawiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny zajączek i śliczny ateciak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita historia i cudny ateciak!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie "opisałaś" obecną aurę ! Patrząc na Twoje ATC zawsze przypomni mi się ta historyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na wiosenny ateciak! No i uwielbiam jak pięknie opowiadasz o swoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zając już wiosnę czuje! Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie tylko wiosenny, ale oddający aktualny stan pogody ;) wspaniały ateciak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach... może Twoje zajączki zaczarują nam wiosenną aurę... śliczne... jak zwykle... zresztą :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale klimat! Skojarzyły mi się od razu z bajką "Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham";) Piękne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyczarowany klimat. To właśnie talent. Pozazdrościć umiejętności:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech. I z czego malinówkę zrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W przeciwieństwie do widoku za oknem czuje się u Ciebie wiosnę, trafiłam przypadkiem szukając w guglach innego bloga i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne ATC :)
    Dziękuję bardzo za cudną kartkę i niespodzianki :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Świetne buraski-głodomory :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...