Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 marca 2013

Martyna proponuje domki....

Na  dodatkowym  wyzwaniu Artgrupy  Martyna  zaproponowała  domki..
Postanowiłam,że  wykonam ATC  takie  trochę  biżuteryjne,bo  jak  mojej  partnerce  wymiankowej  się  znudzi  ,to  w razie  czego może  zrobić  sobie   naszyjnik ; )


Troszkę  stemplowań  i błyskotek,  a  motyw  młodej  kobiety  zatopiony  w  masie  szklanej


A  tak  prezentuje  się  mini  osiedle  i  drugi  domek  czeka na  nową  właścicielkę,a  losowanie  tuż ,tuż.
Domek ATC to  taki  krewniak karteczki z poprzedniego  posta : )


Jako,że  kolorystyka dalej  pasuje  do  wyzwania  na TSTR- week # 155 Pink Party-  zgłaszam swoją  pracę  tam,jak  i do  Diabelskiego  Młyna  na  wyzwanie  Motyw  kobiety


i



28 komentarzy:

  1. WOW!!! ALE CUDEŃKO!!! Świetny pomysł z tym biżu ATC! EXTRA ta zawieszka! :-) Lubię takie kolorki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet do ATC przemyciłaś wiosenną damę :) Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniej już nie można było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko na tym ATC-iaku jest zgrane a motyw biżu - genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przytulne są Twoje domki, pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ateciaczki! Rewelacyjny pomysł z kobiecym wisiorkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie genialny!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Your mini houses are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm jakie romantyczne! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe domki...cudowne!!!Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, romantyczny ateciak, i ta zawieszka, odlot :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OJ ! JA CHCĘ WYLOSOWAĆ TAKI PIEKNY DOMEK!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wcale bym się nie pogniewała ,wcale ! gdybym cię do pary miała ! i rymować nie musiałam bo się samo tak składało ;)) fantastycznie to zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby w takim domku można było zamieszkać, to nie namyślałabym się długo! :-) Podoba mi się to 2 w 1, bo wisior też będzie piękny - lubię takie motywy...

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się nie znudzi !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodkie :) A wielofunkcyjność jeszcze bardziej mi się podoba, aczkolwiek gdybym była Twoja para, to szkoda byłoby mi zniszczyć takie śliczne ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Extra domki Kochana wyczarowałaś! Śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki romantyczny domeczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Domki są rewelacyjne!!! kolorystyka i ozdoby powalają!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, romantyczne domki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, ale słodziutkie i śliczne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne są Twoje domeczki, bardzo przytulne i delikatne.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...