Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 marca 2013

Na Wielkanoc inaczej

Tym  razem bez zajęcy,  pisanek i symboli  religijnych.
Dla  mnie  ten  świąteczny  okres  to  także  czas budzącej  się  ze  snu  przyrody..
Kwiatki kwitną,ptaszki zakładają  gniazda , w których składają  jajeczka  a  z  nich  wykluwają  się  pisklęta...Jakoś tak  mi  się  w  głowie  utrwaliło przez  te  wszystkie   lata.....


Karteczka ze  stempelkiem- ptaszka  w  gniazdku.Dodatkowo  pozwoliłam  sobie  wymościć mu listkami  i  kwiatkami : )Niebieski  papier  przypomina  mi  angielskie  zasłony-  uwielbiam ..



Zgłaszam  ją  na  wyzwanie # 11 do  Stempell&Kartoon :Gniazdko

35 komentarzy:

  1. piękny stempel, kompozycja, kolorki i od razu zwróciłam uwagę na ten papier:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stempelek uroczy ... pięknie, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki i kartka urocza:) Wysłałam maila, ale odpowiedzi nie dostałam, a potrzebuje Twojego pocztowego adresu:) Jeśli możesz napisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna fantastyczne kolory ma,i śliczny ten stempelek!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka piękna.. cudowne kolory... :), śliczny stempelek i gniazdko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka! Fajna kompozycja i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stempelek i cudnie przystrojony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja wielkanocna inspiracja jest nietuzinkowa. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę miłego, radosnego świętowania w gronie Najbliższych, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Wielkanoc i wiosna mnie również kojarzy się z budzącą się do życia wiosną - kartka świetnie oddaje ten klimat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna! Ptaszek śliczniutki;) Co to za stempel??:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Oby przywołała wiosnę...Bo w tym roku na Wielkanoc takie klimaty to tylko na kartkach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, wiosennie, optymistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Wielkanoc - przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyciłaś mnie tą kartką. Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwiłaś urocze,pełne niebieskości gniazdko ,a takie wzory uuuuuuhhh... to ja też bym mogła mieć na ścianach !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to wszystko u Ciebie zawsze fajnie skomponowane, też uwielbiam takie błękity i kojarzą mi się z wiosną. Może ten ptaszek przywoła wiosnę? :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kolorki idealnie wpasowały się w aurę za oknem... boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna - super kolorki, ładne masz stemple

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna! Ależ śliczne kolory, klimacik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje wygralas taga http://wolnachwila.blogspot.co.uk/2013/03/510-wyniki-wiosennego-blog-hopa.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ptaszki a posadzone w wymoszczonych gniazdach szczególnie-piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wciąz podziwiam Twoja kartkę.

    Żeby Wielkanoc w tym roku,
    przyszła z sukcesem u boku.
    Aby żyło się Wam zdrowo,
    prywatnie i zawodowo.
    Wielu, wielu chwil radosnych
    i cudownej, ciepłej wiosny
    życzy … Dobrosława

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieplutkiej, słonecznej Wielkanocy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciepłych (to teraz ważne;) i radosnych świąt Sylwio :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Sylwio, Tobie i Twojej Rodzinie życzę ciepłych, radosnych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale CUDEŃKO! Mega wiosennie tu u Ciebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the pretty colours, beautifully designed card!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...