Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 marca 2013

Z myślą o Wielkanocy

  Żeby  nie  było,że u mnie  na blogu-  same  niebieskie  albo różowe  karteczki prezentuję  : )
W  grafice  znalezionej  w  sieci  zakochałam się  odm pierwszego  wejrzenia- cudne  króliki,kwiaty i  piękna  butelkowa  zieleń...


Tak  ,tak  perełki  niebezpiecznie  chylą  się  ku  upadkowi-  wiem..
Świeżo  wyperełkowana  karteczka  dostała  się  w  czyjeś niespokojne  łapki(  łapy!!!)
i  jej  reanimacja  trwała  połowę tego  co  powstawała  : )


Poniżej  zaś  ów  pamiętny  scrap wg  wskazówek  Karoli...



I  niech  mi  ktoś  powie  jak  się  takie  prace  fotografuje.....


Czy  widzicie  sówkę?


A  poniżej szczęśliwa  ekipa : )



i


Serdecznie  pozdrawiam : )


21 komentarzy:

  1. Cudną karteczkę wykonałaś! Ma piękne kolorki i bardzo fajną kompozycję! A warsztatowy scrap prezentuje się super! Również ma piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Karteczka mnie powaliła :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa forma kartki a kolory po prostu genialne! Świetnie pożonglowałaś dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka, słodziachna! scrap "profeska", chociaż ja wolę nutkę szaleństwa, a na Twoich kartkach wyczuwa się to coś Twojego (szalonego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dobrane kolory do obrazka! Cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka obłędna! Scrap piękny i romantyczny. LO fotografuję z góry, kładę pracę na stole i wchodzę na sofę, taboret... Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach... fajnie Wam tam było na tych warsztatach... świetne LO i TAGI zrobiłyście; słyszałam od Inki, że było rewelacyjnie - szkoda, że nie mogłam być :(
    A kartka... no co tu dużo mówić - super, zieleń z różem komponują się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladny scrap :)
    Kartka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kartka taka kolorowa i bogata. widzimy sówkę, widzimy ale przyznam że oko musiało trochę krążyć zanim ją znalazło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace- karteczka prześliczna, wcale mi nie przeszkadzają te nierówno ułożone perełki- ma to swój urok:) Scrap też cudowny, bardzo romantyczny;) Sówkę widać- słodka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekna kartka, cudny LO

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka słodka i zgrabniutka i milutka, a na LO wśród kwiatów wyglądasz prześlicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Te perełki to chyba tylko Ty widzisz :). Piękna jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest piękna! Fantastycznie dobrałaś kolory:)
    Scrap też jest rewelacyjny czekam na następny:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne kolory... obłędne...
    Pozdrawiam też :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna grafika w pięknej oprawie. Scrap baaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oprawiłaś się w LO jak "Panienka z okienka" bardzo dziewczęca i piękna fotka,a kartka z króliczkami hmmm...mniam,sówkę oczywiście widzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny LOsik, tyle cudnym detali, ach:) I karteczka bardzo mi się podoba, jest idealna na okazję, fajnie połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutnie cudowne jest wszystko do czego sie dotkniesz!Karteczka ,piękna ,soczysta paleta barw..scrap -perfekcyjna oprawa fotki !!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...