Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 września 2013

Trochę wiktoriańska...

Trochę  wiktoriańska, w czerni  i  beżach-  lubię takie  zestawienie kolorystyczne...
Do  tego dama  z tamtych  czasów-z  kalkomani,której walory  szczerze  doceniam : )




Karteczka  robiła  się  wieczorem-  w trakcie  oczekiwania  na ,,dorosłego" syna.....
Poniżej fotoinspiracja z  wyzwania TSTR week#183

Time  flies-  no  właśnie  płynie...

Jeszcze  niedawno leżałam  z moim  najstarszym 
synem  na podłodze  budując zoo  z  klocków, a dziś  rozpiera mnie  duma,że 
mój    pieszczoch(  jak twierdzi jego  tata-choć wszystkie  moje  pociechy  
dopieszczałam  jednakowo) rozpocznie  pierwszy  rok  na  wydziale  prawa
( dostał  się  na  szóstym  miejscu-musiałam  to  napisać-ale  uwierzcie  dla  matki  to  prawdziwy  powód  do  radości.....)


Dobrej  nocki  życzę....



18 komentarzy:

  1. No i jak ja mam teraz swoją kartkę pokazać? :))Wena była u nas w tym samym momencie :))Choć moja pamiętała o moim minimalizmie :)
    Gratulacje z powodu syna!Ależ musicie być dumni, to wspaniała wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna ! Po prostu fantastyczna ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJE!!!!! SYN-ZDOLNIACHA!!!!! A karteczka po prostu PRZE-PIĘK-NA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio, ta kartka to po prostu bajer z przytupem! Genialnie dobrane kolory, obłędna kompozycja... czy Ty nie minęłaś się z powołaniem?
    Co do dorosłego dziecka - doświadczam podobnych emocji.
    Gratulacje na 6 za 6!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia - GRATULACJE dla syna i dla Ciebie.Kartka pod każdym względem do zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj z tym czasem to mam dokładnie to samo, ja nie wiem, jak te nasze pociechy tak bezczelnie tak szybko rosną, moi (mam bliźnięta) też od października zaczynają studia, każde na innej uczelni, na całe szczęście w jednym Krakowie;:))), a ja tak patrzę na nich i myślę, jak ten czas leci.... A kartka jest niepowtarzalna, cudna i niesamowicie klimatyczna, takie lubię :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, z klimatem i taka dopieszczona :) Podoba mi się różowy akcent z róży. Sama pewnie nie oważyłabym się na takie kolory :) P.S. gratulacje!!! dla Mamy, taki Syn to skarb :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale zinterpretowałaś temat! Kartka z cudnymi dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwio wstaniale oddalas klimat zdjecia !! Wszystko slicznie sie komounuje!!! Dziekuje za udzial w wyzwaniu TSTR :)XOXX

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna! ile tu smaczków, jak zawsze u Ciebie:) i gratulacje dla syna i syna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. REwelacyjna praca! Powodzenia! Jedna z moich faworytek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bądź dumna z syna, bo to nasze pociechy.
    A karteczka przepiękna. Uwielbiam ten styl, ale nie bardzo umiem sie w niego jeszcze wstrzelić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Thankyou for sharing your gorgeous shabby card with us in the Tea Room...its so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niewyobrażalnie piękna. Wspaniały klimat. Brawa dla syna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie wiem jak Ty to robisz, ale jak przyglądam się Twoim pracą to mi serce na chwilę staje ;) Obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu jest świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...