Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 września 2014

ATC kredkowe : )

Witam  serdecznie  we wtorkowe  południe.
W  dzisiejszym  poście  zawarłam  odpowiedź na  wyzwanie  Franceski w  
ARTGRUPIE  ATC - w temacie  Kredką  malowane : )






No  i  jest....Kredki-akwarelki  pomogły  mi  w powstaniu  tła,a  w  zasadzie w uzyskaniu  jego biszkoptowo szafranowego odcienia : )
W  temacie  dziecięcym  a  jakże...Bo  kiedy  mamy najbardziej  lubią  spoglądać  na  swoje  pociechy? Wtedy  właśnie gdy  te ,ze  szczęśliwymi  buźkami  grzecznie  bawią  się  w swoich  pokoikach...A  mamy piją  kawkę i  robią  różne  rzeczy





Miłego popołudnia  życzę  : )

18 komentarzy:

  1. Sylwio, to jest jak zapowiedź pięknej bajki... Cudna okładka już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ATC, dziecięcy klimat i podejście do tematu. Poza tym pięknie nazwałaś kolory w tle - biszkoptowo-szafranowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, uchwyciłaś piękny, tak rzadki, moment :) cisza, spokój i kawka - mówisz... bajko ty moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło zrobione przepysznie takie lekkie, w całości pracy nie przeszkadza i nie narzuca się.A swoją drogą zazdroszczę tych pięknych grafik-prześliczne ATC!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocze to ATC, takie cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, słoneczne,pełne ciepła i spokoju! Przepiękne jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo milutkie jest w odbiorze to ATC! takie sweet home :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piekne:). i baaaardzo przywodza mi na mysl moje dziecinstwo...:). pozdraiwam cieplutko:). malwinku ps.: ja chyba spoznilam sie z moimi kredkowymi ATC:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Domek mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, żywe kolory rodzą tęsknotę za ciepłą wiosną :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...