Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 września 2014

Zabawa u Artisant

Obok takiej  zabawy  nie  mogłam  przejśc  obojętnie...
Artisant na  swoim  blogu  zaprasza  do  zabawy polegającej  na  wykonaniu pracy  z  mapką  lub   paleta  kolorystyczną.  Albo z  jednym  i  drugim.....



U mnie  jedno  i  drugie z  dodatkiem  różu-  bo  tak  jakoś  mi  się  go  zachciało....



Jako,że  czuję  się  ambasadorka Anemone-  rózyczka (  właśnie  ta) zalotnie  zadziera  zza obrazka...



 Karteczka  powstała  na  bazie papierów Marion  Smith. które  wyszperałam  tutaj  i  oczywiście  nabyłam.
Uważam ,że  wspaniale  nadają  się  do  retro  prac, a  taki  klimat  jest  mi  bardzo  bliski....





Poniżej podają  mapkę i  paletę  kolorystyczną .  
 Powiem  Wam,że mimo  tego,że mapka  wydawała  mi  się  prosta- dla  mnie taka  nie  była......Tym  bardziej  czuję  się  zachęcona  do  pracowania  właśnie z mapkami : )
.A  do  tej  pory  wybierałam głównie  palety  kolorów.......




Miłego  dnia  życzę  : )

5 komentarzy:

  1. Sylwioco zawspaniala praca ! Swietnie polaczylas kolory i mapke a na dodatek wspaniale wykorzystalas papiery MSD :) Dziekuje za wspolna zabawe i trzymam kciuki w losowaniu !! xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczna kartka:). brak mi slow:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę pracowita Sylwia w akcji :) ale cudo stworzyłaś, mnie ostatnio wena twórcza opuściła głośno trzaskając drzwiami ;) napatrzeć się nie mogę świetnie sobie poradziłaś!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka:) tyle się na niej dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. róż i turkus...kolejna praca z piękną paletą :)!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...