Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 czerwca 2015

Z podziękowaniami-nadal

Witam  serdecznie: )
Koniec  roku za pasem,kolejny etap w życiu mojej  córki mija i czas pięknie  pożegnać tych,których wspominać będziemy miło.Kolejna  kartka  dla nauczyciela.

 W roli  głównej grafika od Janet.

 W  zasadzie  można by  dojść  do  wniosku,że  każda z szacownych zajmująca  się papierkami powinna  skręcić  jakiegoś kwiatka(  przynajmniej od  czasu   do  czasu) tak i  ja postanowiłam to zrobić,a  z  pomocą  przyszedł  mi  kursik Gabrielle Pollacco  znaleziony  na  blogu  Panny  Totti- ślicznie  dziękuję: )


Moja  Ci  ona  ta  różowa gardenio-rózyczka ; P.Wykrojniczek pochodzi  zaś  ze  Scrap  Pasji i przyznam  szczerze,że  warto w niego zainwestować: )
Karteczkę  zaś  wrzucam  na  wyzwania do
Craft Bar-u na  wyzwanie  numer 20 kwiaty w pastelach,a także na  wyzwanie  z  paletą
( jakże  moją) do

Kwiatu Dolnośląskiego:


Miłego  dnia  życzę!

28 komentarzy:

  1. Cudowna :*!!! Muszę zerknąć na kursik i wykrojnik-świetne kwiaty, może też się skuszę. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca :) Śliczne detale i kompozycja:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Róża wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka niezwykle urokliwa a kwiatki skręcone doskonale:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kompozycja i podziwiam kwiato-twórczość, bardzo podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka, grafika czaruje swoim urokiem a kwiatuszki wyszły świetnie. Pędzę zobaczyć kursik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, naprawdę wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Michasia pewnie z dumą wręczy swojej nauczycielce niepowtarzalną kartkę! róża jak prawdziwa, a moje kwiatki nie mogą się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczka cudnej urody a kwiat... byłam pewna, że zakupiony! przepiękny, wygląda efektownie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KD :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow piękna kartelucha
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow piękna kartelucha
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka . Dziękuję za udział w wyzwniu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna karteczka i przepiekne kwiatuchy:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...