Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 lutego 2017

Z miłością

Praca  przygotowana  już  dawno, jednak  wciąż  brak  czasu  na  przyjemne  blogowanie  i  kartkowanie.
Użyłam grafiki Janet,bo żadna  to  nowość,że bardzo  lubię  pracować  z  obrazeczkami:)
Wykonałam  ją  z  zamiarem  wręczenia  córce,która  w tym  roku staje  się dorosła :)OMG????

A  przy  okazji karteczka  trafia  na  wyzwania:


i  tutaj:


A  także tutaj:

 Troszkę  się  napracowałam.
Wprawne  oko  dojrzy  nawet  kalkomanię, pastę  nałożoną  przez  maskę ,troszkę wycinanek  i  ,,upleciony"  własnoręcznie  wianuszek ;P
Miłej  nocki  życzę i mam  nadzieję,że  wkrótce  poodrabiam  zaległości.
P,S  U  nas  w  Katowicach  są duże  tąpnięcia.Już drugi raz dzisiaj(  właśnie przed  chwilką )  miałam  wrażenie,że  sufit  runie  mi  na  głowę....

19 komentarzy:

  1. Piękna! Bardzo lubię "rozgryzać" smaczki w Twoich pracach. Mnóstwo pracy i wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca Sylwia. Radosna i pełna wspaniałych szczegółów. Wianuszek okazały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, dziewczęca, ale nie przesłodzona. Malinka ją rozwesela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I było warto się napracować, bo kartka jest cudna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna i bogata w warstwy, które rewelacyjnie ze sobą skomponowałaś. Moją uwagę przykuły listki w kolorze czerwonego wina. Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna! Bosko ją skomponowałaś, tyle tu elementów do podziwiania! Można się patrzeć bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niezrównana w perfekcyjnym komponowaniu dużej ilości detali - potrafisz zaczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Córcia już prawie dorosła, ale mama chyba troszkę z tego powodu smutna :( Na szczęście dziewczyny nawet jak są duże lubią się przytulać i są wielką podporą dla swojej mamy. Praca piękna, widać, że włożyłaś w nią serce. Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie piękna w każdym detalu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna w każdym szczególiku :) Dziękuję za zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Sylwia....thank you for your comment on my blog! I am fine, but unfortunately I don’t have a lot of time for creating, visiting blogs, etc... I had to set aside this part of my life….. hope to be back soon.
    Wish you all the best!
    Hugs from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite połączenie wielu elementów w jedną spójną i piękna całość :)
    Dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu lutowym Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wracaj do nas, ja się stęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna i oryginalna kartka :) Szalenie mi się podoba :

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, romantyczna i nastrojowa, jak zawsze u Ciebie , kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne te Twoje kartki z obrazkami, czekam teraz na zimowe (sezon 2017 :P)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...