Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 listopada 2017

Sezon świąteczny rozpoczynam

Nadchodzący  sezon zimowy  skusił mnie do  robótek  ręcznych...
I  to  z  jaką  przyjemnością poczyniłam  swoje pierwsze  od  dłuższego  czasu prace!


W  tym roku postanowiłam  bazować  na  materiałach  gromadzonych  przez  lata ,których  do  tej pory  nie mogłam ruszyć  bo  żal.....
Z,,  domkowych  "arkuszy  papieru przygotowałam kilka prostych  karteczek na  rozgrzewkę:)



A tak prezentuje  się  ,,domeczkowa" kolekcja.


7 komentarzy:

  1. Świetnie wykorzystałaś "domowkowe" papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dobrze, że się pokazałaś! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki wspaniałe, super, że wróciłaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś!!! powrót nawiązuje do dawnych kartek, takich z dzieciństwa. Fajna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne, nastrojowe karteczki! Czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Ciekawe, bo zupełnie nie w Twoim stylu, a jednak po Twojemu ;), wspaniale dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Printy na papierach "malują" świąteczno-zimową scenerię, proste a zarazem efektowne kartki - z powodzeniem można wysłać w zwykłych kopertach. W tym roku też bazuję na zgromadzonych przydasiach ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...