Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 marca 2018

Króliki królewskie dwa.....

Owszem  króliki dwa , ale w  dwóch wersjach,  połączone  na  stemplu, rozdzielone  na  kartkach.
Każdemu  z  nich wymediowałam na  papierze  akwarelowym tło, tak   po  mojemu, przy  użyciu distressów i stempli.
Te  śliczne  kwiaty  pochodzą z  zestawu stempli Flower Garden Stampers Annonymous Tima  Holtza,a króliczki  z  Crafty Indyviduals.

Poszalałam z  radosnymi  kolorami ,odkrywając  ,że  dawno  zakupione  tusze  victorian velvet  czy aged mahogany mają  śliczne  kolory.

Dla  zainteresowanych z czego  to? Poglądowe  zdjęcie  z  większością przydasi poniżej. Zawieruszyła  mi  się  tylko  korona ( pewnie  ktoś  mierzy-; ) i stempel z rozmytymi  ptaszkami  wielkanocnymi.


Moje  karteczki  wysyłam  na  zabawę  do Essy-Floresy-Bez  wykrojnika




Miłego  wieczoru życzę!

15 komentarzy:

  1. Fantastyczne :) króliki rzeczywiście królewskie i w królewskim otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no- super extra wymyśliłaś dla uroczych królewskich efektowną łąkę w prześlicznych radosnych kolorach - piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Wspaniale to wszystko wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie kartki.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne te tła Ci wyszły. Totalnie holtzowy świat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki - tła są obłędne! Szczególnie ta kartka z piwonią mnie zachwyca kolorami i tym szaleństwem w tle :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmieszne te karteczki :) takie inne.... śliczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tła, świetny pomysł na kartki, SUPER! Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jakie piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się! Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pełne wdzięku są Twoje wielkanocne kartki. Wesołych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam napisać Ci już wcześniej -piękniejszych kartek wielkanocnych nie widziałam w tym roku :), cudne są oby dwie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory i w ogóle całość rewelacyjna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...