Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 maja 2018

UHK owa zabawa z zielonym

Można powiedzieć,że rzutem na taśmę wykonałam karteczkę na kwietniowe wyzwanie w UHK
gdzie dominującym kolorem miał być zielony.
Połączyłam kolekcję Desert Rose z Loft herbs.
Żeby nie było dość mdło dodałam fioletowo- różowe dodatki,a Wycinankową ramkę pocieniowałam
disstressami.


 I zrobiło się takie małe zaproszenie na kawusię do wiosennego ogrodu.
Karteczka bogata jest w listki,które powstały na bazie papieru akwarelowego,który hojnie
pokryłam zielonymi odcieniami tuszów distress i wykropkowałam stemplem z dodatkiem ciemnozielonego barwnika- aby nawiązywał do bazy

 A. to. ...Jakby ktoś nie wierzył;P
O tu się bawię. Tutaj też:

9 komentarzy:

  1. Śliczna :) zieleń stonowana, piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory, kartka przepiękna, uwielbiam tę mnogość detali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie zieleni i fioletu, pięknie wyszła Ci ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne połączenie kolorów. Śliczna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna. Dziękuję za udział w wyzwaniu UHK Gallery ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kartka, bardzo podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, delikatna, bardzo wiosenna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kartka, pięknie ukwiecona różowo-fioletowymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...