Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 kwietnia 2021

Zawołać wiosnę-atc

Chciałoby się wiosny ale trzeba cierpliwie poczekać ,bo wszak od dawno wiadomo, że w kwietniu trochę zimy, trochę lata.
Poczyniłam atc z tulipanem, bo taki jest temat kwietniowej pracy na ArtGrupie ATC- blogu wyzwaniowym, w którym kiedyś dobrze się bawiłam tworząc prace na kolejne wyzwania.

Nieznośna dla nas wszystkich pandemia i stres z nią związany spowodował,że wróciłam do życia blogowego, do zabawy z mediami , bo pozwala mi na chwilę zapomnieć o stresie, smutku,trudnych sytuacjach zawodowych, żalach, pretensjach,  lekcjach on- line( ratunku- kolejnych dni czytania z synem  losów Marcinka Borowicza  nie zniosę.Nic nie pomaga: czytanie wspólne, czytanie na głos, czytanie przez mamę, audiobook- uwaga  główny zainteresowany zasypia!
Mam nadzieję zostać na dłużej- czas pokaże......

Dla odmiany porzuciłam tusze i mgiełki i do wykonania tej pracy użyłam farb akrylowych, których spory wybór jest na allegro, w różnych objętościach i kolorach, a także przystępnych cenach
Inspiracją dla mnie były prace  Kate Crane i Birgite Koopsen.
Obie Panie na you tube  prezentuja wspaniałe filmiki instruktażowe - polecam! Mnie wciągnęło.

Tło powstało przy użyciu farby białej, turkusowo- błękitnej, karminowej i różowej.
Na obrzeżach dodałam nieco pasty pękającej.
Stempelek tulipan- od Carabelle Studio  odbiłam na zamalowanej farbami stronie i wycięłam
No i najważniejsze- nie byłoby zabawy bez  Gel  Plate, na której to właśnie mizia się farbami i ,,przykleja" kartkę,która zbiera z niej farbę - w całości (lub też nie :))))Tak w skrócie  wygląda zbawa z 
farbami i żelową płytką.
Wrzucam też na bloga Simon Says Stamps gdzie należy wykonać inną pracę niż kartka

8 komentarzy:

  1. Wyglada świetnie :) ja się troche zawiodłam na paście pękajacej, co prawda ładnie popękało, ale po wyschnięciu wszystko odpadło jak tylko dotknęłam palcem. U Ciebie chyba się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga- coś jest na rzeczy.Zdarzyło mi się coś podobnego, były to pojedyncze małe odpryski.Zastanawiam się czy nie pokryć spękań np gel- medium?

      Usuń
    2. Ja polakierowałam. Ale musi to być lakier w sprayu, bo takim zwykłym sie nie da, wszystko zostaje na pedzelku. Dziękuje że to napisałaś, bo już myślałam, ze ja coś źle robię. Miłego dnia :)

      Usuń
  2. Sylwio jak zwykle zachwycasz, tym co tworzysz i wspaniale bawisz się mediami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt tego mediowania, karta wyszła super! (A moja córka przeczytała Syzyfowe prace i przyznała mi się nieśmiało, że nawet jej się podobało i wcale nie było nudne! Trochę szok! Trzymajcie się tam w tej pandemii!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie do niektórych książek się dorasta. Wstyd przyznać ale będąc dzieckiem nie lubiłam Pana Tadeusza.Za to po latach ponowne przeczytanie sprawiło mi przyjemność.

      Usuń
  4. Świetne ATC! Niby taka niepozorna rzecz, ale ile można przetestować i pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pekne atciaki! Super kolorystyka. Ja to jestem mediowa, wiec najbardziej urzeklo mnie tlo :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...