Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 czerwca 2021

W czerwcowym słonku

 Dzień dobry!

Wrzucam  dziś pracę, która miała przed sobą kilka wersji.Tych kilka było dużo...Spoglądając na nią można by rzec, że nie ma w sobie nic skomplikowanego ot kilka stempli i już..A gdzie girlandy kwiatów i gąszcz listków?

Szczerze- to jednak pozory

Stemple: alfabet i ornament , a także te na dole od 13arts  odbiłam  bezbarwnym tuszem do embossingu i pokryłam bezbarwnym pudrem. Stempel-kwiat został odbity przy pomocy stempla pokrytego tuszami distress ink i również potraktowany został bezbarwnym pudrem- po co?By zabezpieczyć przed niepożądanym łączeniem kolorów:

Potem łączyłam kolory  distress ink i oxide   uzyskując barwne tło i przy  użyciu stempli- pismo i maski dodawałam im smaczku.
Na koniec ,,zdjęłam embosing" by pozbyć się efektu błyszczenia, który akurat w tej pracy mi przeszkadzał.
Pracę wysyłam do Craft4You na aktualne wyzwanie nr 8,gdzie tablica moodboard sugeruje kwiatowe  tematy.



Starałam się użyć wszystkich oczekiwanych  kolorów i  nawet fiolet się pojawił (!)
Zaś produkty zakupione w sklepie to:




Na blogu Simon Says Stamps trawl zabawa z Mixed Media więc zgłaszam ją i tam:)

To tylko mała zajawka produkcji....

3 komentarze:

  1. Śliczna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za cudeńka!!! Piękna kolorystyka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są świetne. Bardzo podobają mi się tuszowania, widać, że fajnie się przy tym bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...