Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 marca 2013

Kropeczki...

W marcowej  edycji tagów należało  wykonać pracę,na  której  znajdą  się  kropeczki w  trzech  różnych  miejscach, czy  materiałach....



U  mnie  kropeczki  pojawiły  się  na papierze  bazowym,  białym tagu( ramka) i
ozdobnym ćwieku-  biało różowym..
Tematem  przewodnim były  zajączki-  bo  przecież Wielkanoc  za  pasem..
A  swoją  drogą ..Kto  zajączkom  przynosi  zajączka" ?Przynajmniej  u  nas  mówi  się,że w  poranek  Wielkanocny  prezenty  dla  dzieci  przynosi  właśnie  on....


Dodatkowo trzeba  było wykonać  dla  niego  opakowanie-  jw : )


Zbliżenie na  cudną  zajęczą  rodzinkę...



Zestaw  w  komplecie...


Postanowiłam  wysłać  go  tu  i  ówdzie,czyli:

Zapraszam również  do oglądania  prac  wszystkich pozostałych  uczestniczek  Tagowego Bloga
o  właśnie  tu-  klik : )


52 komentarze:

  1. Bardzo ładny tag :) Piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny tag zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ta zajęcza rodzina :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag - cudownie pasuje tu ta grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, kolory i styl, takie jakie lubię, Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny tag! Szczęka mi opadła! Cudowne kolory i ten królik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny tag w równie pięknym ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajączkowy tag :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Sylwio, praca jest świetna, pięknie przystrojona i cudny obrazek !

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpisuję się pod komentarzami dziewczyn - cudnie klimatyczny tag! No właśnie - kto przynosi zajączka - zajączkom?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ elegancki komplecik-wszystko z sobą pięknie harmonizuje tworząc niesamowity retro klimat;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. klimatyczny i bardzo elegancki tag!!!zajączki są urocze bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny tag i jaka szczęśliwa zajęcza rodzinka na obrazku haha:) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wielkanocny i wiosenny! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudo!
    Może... króliczki??? To chyba kuzyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, klimatyczny i jak najbardziej na czasie tag:) Świetne te rameczki:) A ja pisze do Ciebie maila;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zajęcza rodzinka i oprawa ma się rozumieć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaach... Cudny komplet, może stanowić wspaniałą niespodziankę świąteczną!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, jaki cudny retro komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny! jak mi się podoba te Twoje warstwowanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo kropkowo i rodzinka zajączków pięknie prezentuje się do zestawu

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach ten klimat, cudna grafika w pięknej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny! Baaaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  25. W super klimacie, a ubranko coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  26. oj, oj, oj zakochałam się w twoim tagu od pierwszego wejrzenia, jest klimatycznie cudowny

    a co do SMASHa zapraszam serdecznie do poczytania i ogladania: http://www.facebook.com/groups/362181043895784/

    OdpowiedzUsuń
  27. Inspirujące wyzwanie i piękna realizacja. Kropki górą:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny komplet! Biel, czerń i ociupinke koloru - genialny zestaw!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo retro, a fotka zajęczej rodzinki rozbawiła mnie setnie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudny tag!!!! Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastycznyyyy :) te króliki mnie powaliły

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cudny tag na czasie! Bardzo mi się podoba Twoja kompozycja :)Love it<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne, stylowe retro zające a całość powala....

    OdpowiedzUsuń
  34. Rodzinka zajączków wspaniała-do mnie też przychodził zajączek i zostawiał łakoćki na parapecie,a u babci w ogródku w trawce-ot taka u nas tradycja.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny jest!Zajączki niesamowite! Jak pięknie wystroiły się na swięta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie!!!Serdecznie pozdrawiam-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Niesamowita praca! I te zające. Wszystko tak ciekawie zestawione i detalami i kolorystycznie. Fajne naturalne opakowanie urzekło mnie zwłaszcza odbitym stempelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudny tag zmajstrowałaś Sylwio! :) Podoba mi się okropnie w każdym calu! Zabawnie wyglądają króliki:) Podłużne listki w dolnej części taga są z wkrojnika cheery lynn może? Czy jakiś inny?

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny tag! Zajączki są urokliwe i bardzo ładnie na nim wyglądają. U nas w rodzinie też zajączek przynosi dzieciom drobiazgi na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe tagi, powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję wyróżnienia! Ten tag poprawia mi nastrój zawsze kiedy go oglądam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...