Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 maja 2015

Układamy sobie

Dzisiaj wrzucam  pracę,która  ,,tworzyła"  się  baaaaardzo  długo....
A to puzzli  brak,a jak  już  znalazły  się  takie  bardzo mega,to  Franek  niedomaga i żąda  atencji- popieść  mnie woła, a to  obejrzyj  ze mną Scooby  albo  po  prostu  bądź  przy  mnie.
 Jako,że zieleń  w  maju  jest  najpiękniejsza- to zapraszam na  zdjęcia  w plenerze-tj w moim ogródku : )
Mediowo i stemplowo...Na  tle ulubienicy mojego męża: )
 Jeden z puzzli -zawieszek  poleci  do  Janeczki

I to  wcale  nie  znaczy,że  któraś  z  nas  ma  niepoukładane ; P
Jako,że  na  blogu CCCB aktualnie  trwa  wyzwanie z  cekinami,wrzucam  moją  pracę  




 Miłego  dnia  życzę i ciekawa  jestem  czy  pamiętacie jaki dzisiaj dzień  mamy....
Ja  już  wczoraj  dostałam korale  z  makaronu,( pomalowane lakierami do  paznokci, z czego  mój  Franuś  zaznacza,że  są  tu  BROKATOWE.....Hm...Ciekawe  czyjej  mamy???)
 gipsowe  serduszko i życzenia  z  odległego zakątka : )

 Miłego  świętowania  Drogie  Mamy.....

19 komentarzy:

  1. Sliczne to cudenko...pieknie dobralas kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zawieszki! Piękne stemplowanie i cieniowania. Korali zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuuudne:), ach:), nie moge sie uz doczekac takich prezentow:), buziaki przegromne i wszystkiego, co najlepsze z okazji Dnia Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful project this is ... Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i zapewne pracochłonna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są niesamowitej urody, takie delikatne mimo swojej wielkości, a kolorki ech... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie klimatyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. That looks awesome, thanks for sharing with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te Twoje mediowe cudeńka... sesja w plenerze bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są świetne!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous piece!!! Thank you for joining CCCB this week!!
    Samra DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwio :) Cuda wychodzą spod Twoich rąk - kolory, kompozycja i zamysł, no bajka po prostu :) A ogród - cymes :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny! Warto było czekać :) Ciężko jest teraz oderwać od niego wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is a lovely piece of art. And a fab take on our theme. Thanks so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie wykonany projekt i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...