Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 maja 2015

Art-żurnalowanie......

Po  dość  długiej przerwie  witam serdecznie.
Dziś z  innej  beczki.....Prace powstałe  po  Papierzanym Combrze-po Ja-Majkowych  warsztatach,na  które  wybrałam  się  ze swoimi  craftowymi  koleżankami: )))
To  moje  drugie podejście  do tego  tematu- wcześniejsze  prace  raczej  nie nadawały  się  do  pokazania,ale cóż...Czasu  trzeba......

Warsztaty oczywiście  udane,a  prowadząca to profesjonalna,sympatyczna i  bardzo  życzliwa  osoba: )
Tło ,,spłodzone"  na  warsztatach, reszta  zaś nocką  - na  stryszku: )))





Oczywiście w następnym  dniu  powstał  kolejny  wpis : )




Cieszę  się,że  mogłam spotkać ,,  na  żywo "Marysię,Elę,Jankę,Tajannę,Scrapkową ekipę,Malwinkę  z  maluszkiem,Basię- Lawendowy Czas ,Ewę i zamienić  słówko.
O  ,,starej"  ekipie  nie piszę  -bo  to  wiadomo....
Organizatorkom  imprezy  należą  się naprawdę  wielkie podziękowania...
P.S  A  o  pysznym  cieście  nie  wspomnę..
Wszak  nie  powinnam  oglądając  siebie  na  zdjęciach z imprezy......; )
Nie  wspomnę  również  o  tym  jak  bardzo  wyszczuplił  się  mój  portfel.....

15 komentarzy:

  1. Cudooooowne żurnalowe wpisy i mam nadzieję, że złapałaś bakcyla i ciągi dalsze nastąpią - ja wierzę, że tak będzie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZESLICZNE:), coraz bardziej zaczyna mnie korcic, aby sprobowac czegos takiego:), i ja sie baaaaaaardzo ciesze, ze wreszcei poznalam Ciebie oraz inne rownie wspaniale Osoby na zywo:), pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie efekty warsztatowe :), kolejny wpis podoba mi się nawet bardziej niż pierwszy - już nie mogę się doczekać kontynuacji !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! czarodziejskie wpisy:) bardzo mi się podobają :) "pisz" jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oba wpisy, ja się jeszcze nie odważyłam, a u Ciebie bardzo mi się podobają, zapewne na żywo jeszcze więcej szczegółów można zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och! Sylwio to jest absolutnie wspaniałe :) Nie mam słów- zaparło mi dech , całkiem serio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe owoce warsztatów :) Ten żółty owoc chyba nawet smaczniejszy niż ten pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne żurnalowanie, zdolniacha :)
    Też się cieszę, że mogłam się z Tobą choć w przelocie przywitać :)
    Ja przybyłam na zlot z kolejnym scrapkowym pokoleniem
    to też musiałam na nim skupić uwagę :)))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami trzeba dać sobie trochę czasu, do pewnych rzeczy dorosnąć i pokazać dojrzałe prace, z których jesteśmy zadowolone i które zachwycą odwiedzających. Twoje wpisy są znakomite, piekielnie dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające, szczególnie ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie "zmediowane" wpisy !!! bardzo miło było się spotkać z Wami i chwilkę pogadać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie Ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...