Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 stycznia 2017

Domek dla Ciebie?Może i dla Siebie?

Witam  serdecznie.
Dzisiaj  druga  propozycja  przygotowana  dla  APScraftu  i  dla  miłośników  stylu  skandynawskiego:P

Dedykowana  dla  Ciebie, ale  i  równie mogła by być dedykowana  dla  mnie..
Ja  także  jestem  miłośniczką  skandynawskich domków  i  wnętrz.
Marzy  mi  się taki  maleńki domeczek,w  którym to  tylko  ja decyduję  o  wystroju  i  kolorach,  a  ilość  przybijanych  gwoździ  zależy tylko  od  mojej  wyobraźni.......
Panuje  w  nim  oczywiście  ład  i  porządek, a ja szefowa  kreuję  swoją  hygge....


Miłego  wieczoru  życzę- ja  także  mam nadzieję  na taki:)

13 komentarzy:

  1. Super domek :) Śliczna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka, zimowo i przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Styl i chłód skandynawski ładnie uchwyciłaś, chciałabym domek ale nasz, góralski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna kartka :) W listopadzie byłam załatwić w Finlandii kilka służbowych spraw, te ich domki mnie zachwyciły, białe, różowe, błękitne, zielone, czerwone, no cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka! W tym stylu podoba mi się prostota, przejrzystość i to że nie jest przytłaczający. I te cechy ma właśnie ta kartka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorystyka iście skandynawska - chłodna, ale dzięki temu kartka wygląda elegancko i przejrzyście

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne klimaty, piekna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świ3etna klimatyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kartka. Nie pomyślałabym o umieszczeniu domku w takiej ramce, ale wygląda to fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ♥ ♥ ♥ There's no place like Home Sweet Home.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...