Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 lutego 2018

Take a note- okładka na notesik

Dobry  wieczór.
Zachęcona ostatnim  wyróżnieniem  na  blogu Simon Says  Stamp,postanowiłam  bawić  się  dalej   i  przygotowałam  pracę  według ostatnich  poniedziałkowych  wytycznych.
Wnikliwie przejrzałam  mediowe  inspiracje  DT, odrobiłam  lekcje :)) I zabrałam  się  do  pracy

 Tło  powstało z papieru akwarelowego,  na  którym  najpierw  odbiłam  stemple -wzory  i  pismo.
Wzory ,tylko  przy  pomocy  tuszu  do  embossingu  i  bezbarwnego  pudru, a  pismo  odbiłam  kolorowym tuszem  Archival,a później  bezbarwnym  pudrem i fruuuuu pod  nagrzewnicę.
 Ten  uroczy  bukiecik  dostałam  jako  gratis-w postaci  paska( 13 w  piątek) .
Jako,że  dzisiaj  NASI  skakali w PyeonChang 'u-cały  turniej  wycinałam  różne  kwiatowe  piękności, bo  mnie wycinanie  najzwyczajniej  w  świecie  uspakaja :))))))))
Baza  musiała kolorystycznie zgrać  się  z  kwiatuszkami.
Odcienie fioletów i  niebieskości  z palety  tuszów  Distress wyczarowały tło.
Napis  Memories i  cyfry powstały  przy  użyciu  masek, pasty  do  embossingu  i  czarnego  brokatowego  pudru.
A oto  zdjęcie  w towarzystwie inwentarza:)


Wykrojniki- naprawdę  świetne:http://www.scrappasja.pl/p15601,cr1432-wykrojniki-craftables-herbs-leaves-ziola-i-liscie.html
Pracę  wysyłam  na  następujące  zabawy:
1Simon Says  Stamp- Monday Challenge blog- Take  a  Note
2.Creative Artiste Challenge blog # 35-Anything Mixed Media Goes
3Retro Kraft Shop: kolor,stempel,maska.

15 komentarzy:

  1. what a beautiful collage on a gorgeous background, thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...hugs kath xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobiłaś okładkę.Papier w tle świetny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Papier bazowy jest niepowtarzalny :)fANTASTYCZNIE GO ZMEDIOWAŁAŚ :) piekna okładka, niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite co potrafisz wyczarować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bosko to wszystko wymyśliłaś, kolory i kompozycja zachwycają. Można patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrałaś kolorystykę tła do kompozycji kwiatowej i dzięki grafikom wyczarowałaś niezwykły klimat tej pracy. Z jakiej firmy jest wykrojnik (leży na tuszu distress) z drobnymi listkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrojnik jest fantastyczny:http://www.scrappasja.pl/p15601,cr1432-wykrojniki-craftables-herbs-leaves-ziola-i-liscie.html

      Usuń
  7. Rewelacyjne tło wyczarowałaś, piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful work. Thank you for playing along with us at Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog this month
    Lynda x

    OdpowiedzUsuń
  9. Zadanie odrobiłaś na 6+ świetna okładka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna praca, bardzo klimatyczna!
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca, bardzo pięknie dobrane kolory i wzory. Cudnie. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna okładka :) Dziękuje za udział w moim wyzwaniu na blogu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful work. Thank you for playing along with us at Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog this month
    ไพ่ออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...