Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 kwietnia 2018

Tag z Alicją

Mile wspominam ekipę tagową Rudlis sprzed kilku lat.
Ile dziewczyn się bawiło...Ile fantastycznych prac powstało...
Więc ,,naszło mnie" dzisiaj by zrobić tag.

Prace z Alicją pokazywałam już na moim blogu nieraz,jednak dzisiaj w innej odsłonie.
Tag powstał z papieru akwarelowego i kolorowych tuszy Distress ,Alicja zaś pokolorowałam Copicami.
Tekturkowy zegar pokryłam czarnym gesso,kolorowym pudrem do embossingu,a na koniec niektóre miejsca pociągnęłm białym  mazakiem.


Wypłoszowaty królik to również stempelek.
 Dla zainteresowanych część niezbędników-poniżej.

 Wrzucam pracę do SimonSaysStamp,gdzie trwa w najlepsze zabawa-Mythology/Inspired By A Story.

10 komentarzy:

  1. Super tag :)!
    Wspominam i ja czasem dawne lata, kiedy w Scrapujących Polkach popełniałam pierwsze prace...zabawa była przednia. Potem wyzwaniowe zabawy i wymiany, działo się, działo ;)...

    OdpowiedzUsuń
  2. O Alicja to coś dla mnie :-). Uwielbiam takie prace i tagi lubię. Pięknie.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. rEWELACJA :) KRÓLICZEK JEST ROBRAJAJĄCY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, sukienka jak prawdziwa zwłaszcza dół.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Jest boski, ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicja pięknie wkomponowała się w rewelacyjne tło. Wspaniałe szczegóły. Pamiętam wymianę ATC i temat Alicji który sprawił mi dużo trudności bo to były moje początki scrapowamia. Wydaje mi się że temat prowadziłaś TY?...

    OdpowiedzUsuń
  7. Alez tu cuda zastałam!:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow....this is such a gorgeous piece! Love the beautiful details and texture you created! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...