Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 kwietnia 2021

ATC z małą słodyczą

Zdarza mi się ,,zakochiwać " w pewnych tzw .przydasiach. Najczęściej są to stemple- od lat niezmiennie:))) W tym właśnie przejawia się moja stałość.

Słodkie dziewczynki przyleciały do mnie stąd

Niestety nie są dostępne w naszych sklepach,a szkoda.....

Stempel bazowy otrzymałam w podarunku od CRAFT4You, gdzie bardzo chętnie robię zakupy


Zdążę wrzucić na blog SSS ,gdzie trwa wyzwanie( kto wie, a nuż mi się poszczęści???)
Layer it- sport tu  warstw paper,tuszów I steeply.Miłego tygodnia:)

2 komentarze:

  1. Bardzo oryginalna praca, świetny prezencik dostałas :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście słodka dziewczynka i świetnie wykorzystana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...