Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 kwietnia 2022

Mediowo z ptaszorem

Nawet kiedy śnieg pokrywa pola i  pozornie nic nie zapowiada zmiany, to delikatny ptasi szczebiot daje nadzieję  na wiosnę.Ptaki są dla mnie jej najszczerszym symbolem.

Ptaszor też:)


Na dnie szuflady znalazłam  Resist Spray i spryskałam nim akwarelowy papier ,na który wcześniej
położyłam maskę.Po wyschnięciu cieczy zastosowałam mgiełki i tak oto powstało tło.
Zabawa z ptakiem trwała cały wieczór , bo nie mogłam zdecydować się w jaki sposób go pokolorować.Mgiełki czy tusze distress-?Chyba najekonomiczniej jest kolorować odbitym na macie tuszem, który należy zrosić wodą.
Przy powstaniu pracy korzystałam miedzy innymi z tych materiałów jakie znajdują się na zdjęciu


Dostępne w sklepie Craft4You:

https://craft4you.pl/pl/p/664436-Zestaw-wykrojnikow-Thinlits-Media-marks/7795- szczególnie polecam do wszelakiego rodzaju prac- jest bardzo wszechstronny.Ten wycięty wzorek skojarzył mi się z jajeczkami:))

https://craft4you.pl/pl/p/THS034-Tim-Holtz-Stencil-Lace/2204

https://craft4you.pl/pl/p/Tusz-Distress-Oxide-Speckled-Egg/6894


 Wysyłam ją na wyzwanie nr 18 do Craft4You







7 komentarzy:

  1. Wspaniałe wyszło to tło. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jegomośc :) niech leci po wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z rewizyta wpadłam i... przepadłam. Odwiedziłam kilka postów - cudne prace. Podziwiam, bo media wszelkie są mi obce, a bardzo mi się podobają. Wspaniale tworzysz.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory:) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. So happy to see this as one of the top picks at SSS! Love your beautiful card, and couldn't agree more with Sandra!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...