Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 sierpnia 2014

Stojaki

Witam  serdecznie  : )
Czas  wakacyjnych  wojaży  mam już  za  sobą ,a  dziś wrzucam  fotki morskich  stojaczków, jakie  wykonałam z  tektutek  Anemone-  dla Anemone  i  ArtGrupy ATC.



Cudowna  retro dama  z  koczkiem  pochodzi  z  kolekcji Graphic 45.
Jako ,że  miałam tylko 1 arkusz  papieru,a w  pobliżu  była  dobra  drukarka...Wiadomo  co dalej...



 Tekturki   morskie zostały  poddane  zabiegom  barwiącym- gesso  i  tusz.
Całość  zaś  osadziłam na  szaszłykowym  patyczku i winnym  korku : )



                                                                                 &

   

                                                                              &




&



I  wesoły  komplecik : )

14 komentarzy:

  1. Jakie świetne! Wooow, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stojaczki zmajstrowałaś! Grafika plażowiczki wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne w klimacie letnim. Gratuluję pomysłowości. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czadowe :) świetne efekty uzyskalaś na tekturkach, a ja tak lubie kombinować przy ozdabianiu tekturek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ! :-)) Z kilometra rzucają się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykonane! Panienki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo klimatyczne, do tego te kolory - fantastyczne stojaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite! Twoje prace są w wyjątkowym stylu...wspaniały pomysł, wykonanie, motywy, kolory...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne są!!! Twoje interpretacje tematów są niepowtarzalne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł i wykonanie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale muszę nadrobić! cudowności stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahoj! Właśnie urocze Panie dobiły do portu :) Zdjęcia absolutnie nie oddają tego, co oczy moje ujrzały po otwarciu koperty :):):) Świetna mediowa robota! Chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...