Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 czerwca 2016

Podziękowania

Koniec  roku  szkolnego to  czas  podziękowań.
Tym  razem nie  dla  grona  pedagogicznego,  choć  i na  takie  podziękowania znajdzie  się pora,
tylko  dla jednej  z  mam,która  poświęciła  swój  wolny czas aby  pomóc  w  przygotowaniu uroczystości komunijnych  w  naszej klasie.
Rola  niełatwa,adsorbująca , a w dodatku wszyscy  chętnie  doradzają,mają  własne pomysły, a  jak  trzeba   działać-  różnie  z tym  bywa.....
Są  jednak  wdzięczni  na  tym świecie....A bez  takich mam dobrych  duszyczek  ani  rusz.....

Pożeniłam UHK  z Agaterią  i  wyszło  dość  orzeźwiająco :)



Miłego  wieczoru  życzę:)

9 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, piękne te papiery i wycinanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie papierów bardzo udane:) Sliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedziałaś co z czym pożenić, wyszło fantastycznie
    zestawem kolorów jestem zachwycona no i te tekturki
    jak sznur koralików... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W grupie zawsze się znajdzie ktoś, na kogo padnie :) wiedziały panie kogo poprosić o podsumowanie - śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, elegancka, subtelna praca. Jestem pod wrażeniem, że ktoś docenił mamę. Sama kiedys oficjalnie dostałam piekną różę i podziękowania od pani, że 3 lata razem ciągnęłysmy ten wózek i wiem, ile takie "dziękuję" znaczy. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Orzeźwiająca elegancja - to jest to! Kartka jest wyborna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. orzeźwiająca kolorystyka, idealna na upalne lato, bordery dodają jej uroku, piękny gest

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...