Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 grudnia 2017

Jak to Mikołaj prezenty przynosi

Mikołaj już  jutro...Kto może  liczyć  na  podarki  to  czeka
Kto  był  bardziej  zaradny (ja!)  i nie  liczył  na  przypadek - sprawę  załatwił  sobie sam.
Mój najmłodszy  syn  rozmyślając  nad  tym doszedł  do  wniosku,że  dostanie  tylko  słodycze,  bo
zakupiona  klatka dla  chomika-  jest  dla  chomika...No  przecież on  się  w  niej  nie  zmieści.....
Miłego  wieczoru  życzę i  ślicznie  dziękuję  dziewczynom  za podpowiedzi  w  poprzednim  poście-sprawa  została  załatwiona:)

9 komentarzy:

  1. Ha, ha, dzieciaki są boskie...w sumie to ma rację ;).
    Fajna forma karteczki, klimatycznie i pięknie jak zawsze :).
    Udanych mikołajek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zauważyłam właśnie zmianę grafiki na Twoim blogu :), sielsko anielsko :) i ten błogi spokój, nie sposób się nie zamyślić patrząc na nią, bardzo wyciszające...:)

      Usuń
  2. Wspaniała karteczka , śliczne dzwoneczki :)Bystry ten Twój synio :) Moja córcia zadowolona z Mikołaja :) My też dostaliśmy po pudełku ptasiego mleczka :) Mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna karteczka...piękny mikołajkowo -świąteczny klimat! Ciepło, serdecznie oraz grudniowo pozdrawiam i dziękuję za odwiedzany na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przebogata w treści i wykonaniu z wyważoną elegancją. Przepiękna kartka, poprzednia również mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest, bardzo klimatyczna i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...