Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 marca 2021

Wielkanocna i bardzo kolorowa

Aż dziw bierze, że jednak zdążyłam zmajstrować jakąś karteczkę w aktualnej tematyce...


Postawiłam na media- tusze, mgiełki i farby i sprawdziłam ,że rzeczywiście można  pracować nimi jednocześnie na tym samym kawałku papieru:)
Sprawdziłam to, co Tim Holtz pokazał  na swoich Live- Q+A demo( do zobaczenia na you tube lub jego bloku.) I działa!

Mocno już podeschnięta farba akrylowa w bieli okazała się być dobrym odpowiednikiem pasty strukturalnej i pięknie wypełniła oczka masek.

Tło pracy uzyskałam  używając stempel od Carabelle studio( moja nowa fascynacja) ,płytki gelli plate i farby akrylowej.- to właśnie to ,co pokazuje nam się na turkusowo.Reszta to tusze, maski i różowa farba.


Uszaste , rozkoszne króliczki to wycinanka Sizzix.Słodkie prawda?O ile wykonałam zegarmistrzowską robotę wycinając  i kolorując nosko-pyszczki i liczka, to przy oczkach wymiękłam-nie byłam w stanie ich przykleić:))))) Od czego są jednak markery....

Pracę wrzucam do Simon Says Stamp- monday challenge: Easter/Spring.

I rzut oka na sprawców zamieszania :))


 Dobrych Świąt Życzę-Sylwia

1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...