Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 maja 2021

Ślubnie na shabby-retro

Na widok tego wykrojnika zabiło mi mocno serce.
Pomyślałam sobie,że dobrze by było spróbować wykonać z nim kartkę ślubną,
Ze stryszkowych czeluści wygrzebałam tekturki- głównie Wycinanka i przypomniał mi się taki dialog- Za co dziewczyny kochają Wycinankę? Za białe tekturki.Rzeczywiście są  najjaśniejsze.
Różo -beże złamałam czekoladą- choć nie ukrywam ,że ta retro para została wycięta również w beżu, bieli i czerni- i jak nic wychodziło mi,że czekolada

Postanowiłam wysłać ją na zabawę do Zielonych Kotów, gdzie bardzo spodobał mi się moodboard,który potraktowałam dość przewrotnie
Uznałam,że  sylwetki retro ,brązy i niektóre  mechaniczne tekturki odpowiadają sugestii,jakie są widoczne na tablicy inspiracji


Czy to jest shabby- steampunk?

3 komentarze:

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...