Łączna liczba wyświetleń

sobota, 29 maja 2021

W palecie czekolady i błękitu

Dziś  karteczka.

Grafika dziewczynki została wycięta z pocztówki ,którą wylicytowałam na jakiejś aukcji allegro i na pewno pochodziła z tamtego wieku, kiedy jeszcze smsy, mmsy  nie były nikomu znane.Mam nadzieję,że dając jej nowe życie  nie zrobiłam jej ,, krzywdy"

Miało być niebieskawo i czekoladowo, i słodko.Malutkie dzieci są jak ciasteczka więc chyba wpisałam się w wymogi wyzwania.A moja czekolada- na pewno jest  mleczna.

Jako bazę pracy wykorzystałam papier Tiny Miracles nr 5 dodając mu trochę własnych akcentów poprzez użycie bezbarwnego medium, które naniosłam poprzez maskę.
Chciałam podzielić się stwierdzeniem ,że  maska z  13 arts(jw) jest naprawdę świetna.
Wykonana z dobrego tworzywa będącego na tyle grubym, że doskonale się ją czyści nie uszkadzając wzoru jak to nie raz przy czyszczeniu różnych masek bywa....

Jako,że czekoladowy musi być- u mnie wzór pisma w czekoladowym kolorze

I budujemy warstwy

 I bawię się wspólnie z :
Lemoncraft


Miłego majowego lenistwa życzę...

5 komentarzy:

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...