Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 maja 2014

Tag majowy w UHK

 Bo  w maju  ma  być  z  szablonem  lub  maską: )
Gdzie?-  a  tutaj:  UHK-bawimy  się  dalej



W  tym  miesięcu  u  mnie  bardzo  sielsko i  z  pięknym  przesłaniem-im bardziej  o  nim myślę  to wzrasta  moje  przekonanie  o jego  prawdzie : )


Małe  przybliżenie  na  centrum: )
Powiem  Wam,że  namarnowałam dzisiaj  z  5  tagów zanim uznałam ,ż e można  zrobić  zdjęcie: (


i


Stempelki-  nie  wszystkie - bo  jest tu niezły  melanż  kupiłam u  przemiłej  osoby w sklepiku Funkie Junkie Boutigue- paczuszka  przyszła  szybciutko,a  wniej zapakowane  wszystko  cudnie( Thank  you  Linda : )
Pozdrawiam  Was  serdecznie : )

13 komentarzy:

  1. ten jest perfekcyjny, ale znając Ciebie, poprzednie na pewno też były wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ramka to http://www.atoprofit.com/p/wykrojnik-do-wycinania-i-wytlaczania-joy-0258-27240 ale szukaj w innym sklepie. jeśli chcesz, to wyślę kilka wycinanek Tobie.

      Usuń
  2. Ajajaj... zniewalasz kolorami, kompozycja idealna :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. poprzednie pewnie bez niebieskiego były i dlatego .. ;) no ja też się przymierzam, żeby coś nieszablonowo zamaskować ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wcale sie nie mylisz - w poprzednich wersjach stempelek Crafty Moly- kwiecie- było białe : )

      Usuń
  4. Pięknie jak zawsze u Ciebie :) Dziękujemy za udział w zabawie tagowej na UHK Gallery.
    A Linda faktycznie to bardzo sympatyczna osoba, miałam przyjemność być pod jej skrzydłami w poprzednim zespole Our Creative Corner.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój tag na pewno może być przykładem, przynajmniej dla mnie :) od tygodnia staram się coś "wynokwić" i nic...a teraz to już całkiem zapomniałam co chciałam zrobić - ech...popatrzę jeszcze na Twoją pięknie zrobioną pracę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujące zestawienie elementów :-) Cudna ta gałąź i nożyczki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely vintage tag. The colours and composition super! Hugs, Justyna xx

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...