Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 marca 2015

Zaproszenia na komunię z tekturkami w roli głównej

Witam serdecznie wieczorową  porą.
Dziś  wstawiam zdjęcia  prac- zaproszeń komunijnych jakie  powstały na  specjalne  życzenie..


 Uznałam,że zaproszenia  muszą  być  dość  proste- dlatego nie  przesadziłam z ilością  ozdób: )

Postawiłam  na  tekturki wiodących firm-Wycinanki i Anemone,embossing  i  pastelowe  kolorki 


Ot  cały  post -mały przerywnik  w  świątecznym kartek tworzeniu....Żeby zastoju  nie było ;P
Pozdrawiam  serdecznie : )

13 komentarzy:

  1. Są urokliwe, proste, ale ta prostota tu idealnie pasuje, nic dodać, nic ująć:) Przerywnik piszesz...hmmm... to u mnie dopiero zastój, ja jeszcze w tym roku ani jednej świątecznej, ojojoj się muszę się za nie zabrać, najwyższy już chyba czas;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są:) Eleganckie i bardzo na temat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i eleganckie zaproszenia :-))) Wspaniałą ozdobą są te tłoczenia na papierze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, pełne uroku. Embossing wspaniale zdobi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Eleganckie i stonowane. Ja też wkrótce muszę kilka wyprodukować, Twoje są piękną inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stonowane, spokojne, wyważone jak na uroczystość przystało.Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szykowne - jak zwykle z dużą klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Subtelne, niezwykle eleganckie, piękne! Szczególnie podobają mi się te niebieskie, może za sprawą lekkiej tekturki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie na taka uroczystość. Stonowane i eleganckie jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...