Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 marca 2015

Moje miasto

Witam  serdecznie w  ten  piękny  wiosenny  ranek.W  mojej małej  i  starej  dzielnicy  Katowic  jest  dzisiaj słonecznie-a  u  Was?

Moje  Atc na zabawę  z ArtGrupą gdzie  w  tym miesiącu  Matilde  zaprosiła  nas  do  wykonania  pracy  opowiadajacej o swoim  mieście : )
Opowieść  czas  zacząć- ciekawa  jestem  czy  wpadnie Wam w oko  ten budynek umieszczony  na atc-iaczku : )
Kościół parafialny.

Rynek.
Rynek-i sklep  pod  zegarem : )
Ulica  Wolności-zmierzająca  do parku.


Miejsce  mojego  dzieciństwa ,a  później  czasu studiów- gdzie  na I p w środkowym  okienku zamieszkiwałam  u  dziadków.


Szkoła  Podstawowa.


Dom Nauczyciela.



Pomimo  tego,ze  moja  dzielnica powoli  niszczeje- co  widać  po  budynkach a kolejne  sklepy  plajtują  - to  jest  mi  bardzo  bliska i  nie wyobrażam  sobie(  przynajmniej na ten  moment)  abym mogła  mieszkać  gdzie  indziej.........
Zrobiły mi się  trzy dla Klaudii  mojej  wymiankowej pary ,  dla  mnie  i może  ktoś chciałby  wymienić się  na  swoje miasto???Zapraszam

15 komentarzy:

  1. Ja chcę! Ja chcę! Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyślę Ci ul na drewnianej bazie :) Tylko muszę dorobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Takie Katowice mi się baaardzo podobają :) Ja też bym chciała :) Właśnie robię miasto i niemasto więc będzie jedno atc więcej do wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buuuuuuu:( spóźniłam się:(....tez chcialm... cudne ATC:)

    OdpowiedzUsuń
  5. atc-iaki z nutką sentymentu i wspomnień...można się zamarzyć...szkoda, że tak wspaniałe zabytki niszczeją... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie pokazałaś swoje miejsce na ziemi

    OdpowiedzUsuń
  7. witam Sąsiadkę ;) na Twoim ATC dzielnica piękniejsza i bardziej tajemnicza niż w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie przedstawiłaś swoje miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne opowieści snujesz o swoim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I missed so many gorgeous creations, here at your blog! Fabulous makes, dear Sylwia!!
    Happy Easter and best wishes from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne i miasto i prace. I znów Katowice bliskie mi bardzo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...