Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 marca 2015

Zawieszka na drzwi

Witam serdecznie wieczorową  porą.
Dziś  wrzucam zawieszkę  wykonaną  jeszcze  przed  moją daleką podróżą.
Zawieszka  na  drzwi Eli,która  ma  zapewnić  jej  spokojny sen....
 Anioł może  i  trochę  kiczowaty, ale  taki  wisiał  u  mnie  kiedyś  nad  łóżkiem w dziecinnym pokoju..
Dzisiaj równiez mam  podobnego u siebie- dostałam  w prezencie  od  Alicji
Tło  powstało przy użyciu  tuszy wodnych, stempli,masek i inki  gold.


Miłego wieczoru życzę, a  od  jutra  rozpoczynam odwiedziny u  Was: ) Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. ja w dzieciństwie miałam taką naklejkę od koleżanki, której tata pracował w RFN :))) eh młodość :)
    ps. w końcu wyczołgam się na pocztę :))) sorki za późną wysyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka tematycznie trafiona w dziesiątkę :)) Mam kłopoty ze snem - teraz na pewno będzie lepiej :)) Anioł z lat dzieciństwa, zawieszka piękna i kolory bliskie memu sercu:)) Ela (bez bloga ;) ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie jest kiczowaty, tylko bardzo vintage :) Znalazłam takiego wytłaczanego przedwojennego anioła w pewnym maleńkim domku przeznaczonym do rozbiórki. Zawieszka piękna, a zieleń uspokajająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba- i zawieszka, jej klimat, i anioł. Ja w ogóle lubię anioły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kicz w Twoim wykonaniu przestaje być kiczem i nabiera klimatu. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki są zawsze naszymi stróżami a nie kiczem :) ślicznie go oprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioł na tym tle prezentuje się przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioł na tym tle prezentuje się przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna zawieszka! nie zgadzam się, że ten anioł jest kiczowaty, pięknie go obstroiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna zawieszka! nie zgadzam się, że ten anioł jest kiczowaty, pięknie go obstroiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna zawieszka, dostojna anielica otoczy opieką obdarowaną. PS. Nie trzeba tak na forum :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...