Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 marca 2015

Bez papieru scrapowego-mediowe wariacje z Crafty Individuals....

Wielkanoc  zbliża  się  wielkimi  krokami....

Dzisiaj  przedstawiam  mediowa  wariację  świateczną, gdzie  pokusiłam  się  o  nieużywanie  papierów  scrapowych.Za  pomoca tuszy distress ,stempli i embossingu  na  gorąco  stworzyłam  sobie sama tło: )
Mimo mediowych  działań  starałam  isę  aby  całość  utrzymana była  w stylu shabby chic.

 Stempelki- króliki pochodzą  ze sklepu Crafty Individuals i wyraźnie  mam  do  nich  słabość-są  smukłe-  jakby wyposzczone i z pewnościa  nie  nadają  się  na  Wielkanocny  talerz...Ale  kartkę tak ! ;P
 Tekturowe  bazie Anemone zakupiłam w  zaprzyjaźnionym Scrapku.
 Pracę zgłaszam na  wyzwanie Crafty Individuals March Challenge- The Animal World.

A wszystkim  miłego  dnia-pozdrawiam: ) 

15 komentarzy:

  1. rewelacyjna kartka, świetne kolory i zające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow this is beautiful! Love everything about it. Thanks for joining in the Crafty Individuals Challenge. Jean x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wiosennie :) Ogromnie się cieszę, że inspiracja się przydała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- bardzo mi pomogła- żal tylko,że na Twoim blogu nie mogłam ,,podpiąć się " do stałych bywalców.....

      Usuń
    2. no tak :) uroki własnego serwera :) Polecam bloglovin' albo śledzenie strony na FB :)

      Usuń
  4. Ja- jak zawsze- zachwycona ;) Zajączki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous and délicate spring card. Thanks for joining in CI Challenge this month. Bises, Sylvie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne przejścia kolorów wiosennych zrobiłaś! Faktycznie króliki są bardzo shabby, więc jak najbardziej w tą stronę kartka , jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy centymetr tła oglądnęłam ze szczegółami - jest obłędne, całość po prostu pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, this is really gorgeous, you have made a delicate and exquisite card using the loving bunnies!!! Thanks for joining in the CI challenge with it. Crafty hugs, Coco x

    OdpowiedzUsuń
  9. Tło wyszło obłędnie! Soczysta kolorystyka przykuwa uwagę a romantyczne detale zachwycają, ta karteczka podoba mi się szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, odważna kolorystycznie kartka:) pięknie wykonane tło - baardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...